venerdì 22 giugno 2012

Semifreddo cu frisca, amaretti si ciocolata - Semifreddo alla panna, amaretti e cioccolato

Più sotto la ricetta in italiano

Vara asta m-am decis sa fac semifreddo si inghetata acasa.
Zilele trecute am facut un experiment. Reusit.
E de o rapiditate de namaivazut. Si bun. 

Ingrediente pentru o tava de chec de 30 de cm:
500 gr smantana proaspata pentru frisca
4 galbenusuri
1 plic de zahar vanilat
100 gr zahar
65 gr amaretti 
80 gr picaturi de ciocolata

Se face frisca cu cele 500 gr de smantana si se pune deoparte.
Cele 4 galbenusuri se amesteca bine de tot cu zaharul la robot.
Se amesteca cele doua compozitii (frisca cu crema de galbenusuri), cu o paleta de jos in sus si se varsa jumatate in tava tapetata cu folie transparenta. 
Se pun deasupra amaretti maruntiti, picaturile de ciocolata si cealalta jumatate de compozitie.

Se inchide cu folie transparenta si se da la frigider pentru minim 5 ore.
Se taie felii si se serveste cu strawberry curd.

Pofta buna!

ITALIANO

Quest'estate ho deciso di fare semifreddi e gelati in casa.
L'altro giorno ho sperimentato questa ricetta e devo dire che non ci ha delusi.

Ingredienti per uni stampo da plumcake di 30 cm:
500 ml panna fresca da montare
4 tuorli
1 bustina di vanillina
100 gr zucchero
65 gr amaretti
80 gr gocce di cioccolato

Montare la panna e mettere da parte.
Montare i tuorli con lo zucchero.
Mescolare i due composti piano piano,dal basso verso l'alto.
Mettere metà del composto ottenuto nello stampo, poi mettere i amaretti sbriciolati, le gocce di cioccolato e l'altra metà del composto.
Mettere in congelatore per almeno 5 ore.
Tagliare a fette e servire con un cucchiaio di strawberry curd .
Buon appetito!


28 commenti:

  1. Che trio golosissimo. Ad un semifreddo così è impossibile resistere :) Un bacione, buon we

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie, a noi è piaciuto tantissimo. Una volta finito lo strawberry curd, ho fatto la crema al cioccolato che faccio di solito per il profitterol. Non ti dico che golosità!
      Buon fine settimana!

      Elimina
  2. Absolut delicioasa! Si mai este si sofisticata :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Merci Oltene, sa stii ca l-am incercat si cu crema de ciocolata, absolut delicios.
      Si e simplu de facut semifreddo asta, se face unu' doi!

      Elimina
  3. Ce bunaciune ai aici.Mi-ai facut pofta.
    Sa ai o seara faina.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc Micule, ma bucur ca-ti place si de ce nu...ma bucur ca ti-am facut pofta ^_^!

      Elimina
  4. wow è irresistibile!!!!!!!!!!!bravissima!!!baci!

    RispondiElimina
  5. Uau, ce bunatate... Eu fac doar inghetata in casa, semifreddo n-am facut niciodata... rusinica mie... Dar servesc de la tine, ca sa nu ramin cu poftele neimplinite... Pupici si week-end placut !

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Eu in schimb n-am facut inghetata niciodata.
      Te servesc cu placere, e de unde ca ies multe portii! Te pup si iti doresc o saptamana buna!

      Elimina
  6. Risposte
    1. Hai lasa, ca pe langa ce inghetata faci tu, asta nu-i nimic :)! Merci mult!

      Elimina
  7. Eu vreau impachetari cu semifreddo vara asta.Notez ca fac si pentru ai mei.
    Pupaaaam!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ia uite, lume noua! Ma bucur sa te "vad"!
      O sa le fac si eu alor mei deuna, ca-s iubitori de inghetata si sigur o sa le placa.

      Elimina
  8. Mmmmmm..... ce bunatate!!! Arata super fain. Eu semifreddo n-am facut niciodata acasa. Daca se face "unu'doi" e musai sa-ncerc si eu ;)

    RispondiElimina
  9. che bel semifreddo, si presenta bene ed è ricco di ottimi ingredienti, complimenti

    RispondiElimina
  10. oauu....eu sunt cam lenesa in ultima perioada si fug de retetele migaloase...dar la cum arata semifredo asta, trebuie sa ma mobilizez sa-l incerc! yami, yami1

    RispondiElimina
    Risposte
    1. E si cald pe deasupra, dar un semifreddo sau o inghetata merg la sigur!

      Elimina
  11. Bun , bun , dau o fuga in Italia , e si cald si gasesc si bunatati

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dorina, aici e super cald, asa ca te-astept cu o felie babana de semifreddo!

      Elimina
  12. un bel semifreddo per queste giornate caldissime!!
    brava

    http://profumidipasticci.blogspot.it/

    RispondiElimina
  13. con questo caldo ci vorrebbe proprio buon week end rosa.kreattiva

    RispondiElimina
    Risposte
    1. E' vero, ci vorrebbe sempre nel congelatore un buon semifreddo!

      Elimina

  14. Questa è proprio la ricetta che fa per me !!!
    Grazie Roberta

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...