martedì 5 giugno 2012

Cina de peste, cu prieteni dragi - Cena di pesce, con cari amici

Aseara am avut oaspeti dragi, prieteni de suflet.
Am preparat o cina pe baza de peste, feluri vechi pe care deja le-ati vazut poate pe blog si altele noi.
Am petrecut o sera minunata si am incheiat-o cu multe povesti pe terasa.

Ieri sera abbiamo avuto dei carissimi amici, ospiti a cena.
Ho preparato una cena a base di pesce, con piatti già visti sul blog, ma anche qualcosina di nuovo.
Abbiamo passato una serata meravigliosa!



Aperitivele / Antipasti:
salata cu creveti, capsuni si zucchine pe care de data asta am servit-o in portii individuale / insalata di gamberetti, fragole e zucchine servita in porzioni individuali questa volta 
- tarta sarata cu zucchine si morcov / torta salata zucchine e carote

- paharele finger food cu salata de creveti / bicchierini finger food con cocktail di gamberetti 

- pecorino cu  dulceata de smochine si dulceata de pere, ambele home made / pecorino servito con confettura di fichi e confettura di pere, fatte in casa con mia mamma. Pensavo fossero finite, ma per la mia gioia e non solo, ho trovato questi 2 barattoli nella dispensa!!!

vol au vent umpluti cu crema de somon / vol au vent ripieni di crema al salmone 
- pesto de rosii seci si migdale / pesto di pomodori secchi e mandorle
- salata de vinete cu maioneza / crema di melanzane con maionese (melanzane grigliate sulla brace, tolta la polpa e messa a scollare per perdere l'acqua in eccesso, tritate e mescolate con la maionese e sale)
- am facut si salam de caracatita pe care ca de obicei l-am uitat in congelator (la fel s-a intamplat si in Ajunul Craciunului), dar o sa vi-l arat curand / ho fatto anche un carpaccio di polpo e come solito (perché è successa la stessa cosa per la Viglia di Natale) l'ho dimenticato nel congelatore. Ve lo farò comunque vedere in questi giorni.

Totul acompaniat de un Cuvée Chardonnay / Il tutto accompagnato dalle bollicine - un Cuvée Chardonnay
Apoi am servit pastele, am ales paste cu calamari si din acest moment am schimbat si vinul, am trecut pe YRNM, vin alb DOC, sec, obtinut din struguri Zibibbo, produs in Pantelleria 2010.

Dopo abbiamo mangiato la calamarata e da questo momento abbiamo cambiato il vino.
Si chiama YRNM, bianco DOC, secco, fatto con uva Zibibbo, sull'isola di Pantelleria 2010.


La felul 2 am avut peste spada, pe care l-am facut la cuptor ca aici
Per il secondo ho preparato il pesce spada con erbe aomatiche, come qui.
Nu puteau lipsi dulciurile / Non potevano mancare i dolci:
- profiterol / profitterol
chocolate crinkles
Raffaello



36 commenti:

  1. Vreau sa fiu si eu prietena ta :) Asa masa imbelsugata ...dar ce te poti astepta de la o mare doamna in bucatarie . Bravo Any , felicitari !Si aranjarea mesei , super fain !

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Vaaai Dorina, ma faci sa rosesc si ma simt magulita. Multumesc mult de tot!

      Elimina
  2. Sa va fie de bine.Totul arata minunat asa ca de fiecare data.
    Te pup si-ti doresc o zi faina in continuare.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc tare mult Micule, iti doresc si eu o zi insorita!

      Elimina
  3. Che bella la tavola in bianco e nero con qualche sprazzo di rosso :) E che cenetta sfiziosa e gustosa. Bacioni, buona serata

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie mille Fede, preparo sempre tutto con tanto piacere e spero che le mie foto possano trasmetterlo!
      Baci, a presto!

      Elimina
  4. Mmmmmmmm...ce de bunatati!!! Bravo Any!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc mult Diana, ma bucur ca-ti place ce vezi :)!

      Elimina
  5. Mamma mia che cena da leccarsi i baffi :-) ed una tavola stupenda ! Baci

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie e benvenuta nella mia cucina :)!
      Bello il tuo KA giallo!

      Elimina
  6. Ce prieteni norocosi :)
    Arata extraordinar totul, Any! Felicitari!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc tare mult Olguta, eu ma straduiesc de fiecare data sa fie bine, sa fim cu totii multumiti.

      Elimina
  7. Wow.....felicitari!!!!!!E senzational ce ai pregatit.......si eu vreau sa fiu prietena ta:X!!!!!!!Pupici

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc mult de tot Maria, pofteste la masa, macar virtual!
      Pe curand :)!

      Elimina
  8. Super totul, de la preparate la aranjatul mesei, iar serviciul negru - alb e super.Brava.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc frumos Ioana :)!
      Paharele, atat alea albe cat si alea negre, le-am luat de 6 persoane.
      Apoi am stat eu si m-am gandit si m-am intors la magazin sa mai iau 6. Dar, nu mai erau.
      Asa ca le pot pune numai cand suntem numar mai redus, dar mi-s dragi tare si mie.

      Elimina
  9. Ce mult imi place cum ai aranjat masa,,,,,iar margaretele rosii sunt superbe,,,,,,ca de meniu,ce sa mai spun,DELICIOS!!!!FELICITARI!!

    RispondiElimina
  10. Multumesc mult de tot Mirela, ma bucur ca e pe gustul tau!

    RispondiElimina
  11. O masa foarte eleganta si cu multe bunatati.

    Te pup!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc de aprecieri, ma bucur ca-ti place :)!

      Elimina
  12. Totul Arata Frumos!Felicitari!!!Un menu frumos!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc mult de cuvintele frumoase Paradis :)!

      Elimina
  13. Data viitoare ma autoinvit :),totul e grozav si cu siguranta ati petrecut de minune!Bacioni

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ahahaha :))), cu multa placere Flory!
      Merci mult de tot de aprecieri! Da, ne-am simtit bine, am stat pana la 3 noaptea de povesti.

      Elimina
  14. Pai tu zici de masa mea ? :)
    Apoi io ce sa zic de-a ta ?

    Ha !Ha!

    Io zic sa facem schimb de mese . :)))

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Hai sa facem schimb, ca pun pariu ca mie-mi place tot ce gatesti tu :)!

      Elimina
  15. complimenti una cena molto raffinata e ben preparata

    RispondiElimina
  16. complimenti bellissima la tavola e i piatti che hai preparato, brfavissima

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie mille per le belle parole, ragazze :)! A presto!

      Elimina
  17. woooooooooh....hoooooooo...wat a pretty n tasty cliks..love it
    Tasty Appetite

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Hi Jay! Thanks a lot, I'm glad you appreciate it!

      Elimina
  18. ciao, passa a ritirare il premio da me!!
    notte!!

    RispondiElimina
  19. Ce fericiti prieteni trebuie sa ai! Superb totul. Ai aranjat si servit o masa pe cinste!
    xoxoxo

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Multumesc mult de tot Maya! Da, au apreciat si au fost multumiti si asta ma face fericita.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...