giovedì 3 maggio 2012

Tarta sarata cu carnati, brie si seminte de fenicul - Torta salata con salsiccia, brie e semi di finocchio

Più sotto la ricetta in italiano

Imi plac mult tartele sarate.
Se pot prepara inainte si sunt perfecte pentru orice ocazie: mese cu prietenii, gustari rapide,  picnic, buffet finger food.
Mancata calduta e delicioasa, dar e buna si rece.
De data asta noi am servit-o la tara in aer liber, pe langa gratar cu un pahar de bere.

Ingrediente pentru o tava rotunda de 27 de cm:
1 aluat rotund de foietaj
250 gr de carnati fara pielita
150 gr branza Brie
2 oua + 1 ou pentru uns
150 ml de smantana
50 gr branza emmentaler
cateva rosioare uscate in ulei
seminte de fenicul

In primul rand ne ocupam de carnati. Dam jos pielita si-i rupem bucatele mici cu mana, pe care le punem intr-o tigaie fara nimic altceva la foc vioi sa prinda culoare. 
Pregatim o farfurie cu hartie absorbanta si-i punem la scurs.
Intr-un castron amestecam ouale cu smantana si branza emmentaler data la razatoarea mica.
Aluatul de foietaj il punem cu hartie de copt dedesubt intr-o tava si-l intepam cu furculita din loc in loc.
Punem deasupra bucatelele de carnati, branza Brie taiata bucatele, rosiile uscate scurse de ulei si taiate bucatele si amestecul de oua.
Presaram deasupra seminte de fenicul.

Ungem de jur imprejur foietajul cu un ou batut.
Dam la cuptor la 200 de grade circa 30 de minute.


Pofta buna!

ITALIANO

Mi piaciono molto le torte salate.
Si possono preparare in anticipo e si adattano a qualsiasi occasione: feste con gli amici, spuntino veloce, picnic, buffet finger food.
Consumata tiepida è deliziosa, ma è buona uguale anche fredda, casomai con un bicchiere di birra, in campagna, intorno alla griglia :)!

Ingredienti per una teglia tonda di 27 cm:
1 rotolo di pasta sfoglia (tonda)
250 gr pasta di salsiccia
150 gr formaggio Brie
2 uova + 1 uovo per spennellare 
150 ml panna da cucina
50 gr formaggio Emmentaler
qualche pomodorino secco sott'olio
semi di finocchio

Spezzettare la salsiccia (senza pelle) e metterla in una padella a rosolare (senza olio).
Quando è pronta tirarla fuori e metterla a scolare sopra della carta assorbente.
Mescolare le uova con la panna e il formaggio Emmentaler grattugiato fine.
Mettere la pasta sfoglia con la sua carta in una teglia, buccherellarla con una forchetta.
Mettere sopra la salsiccia, il Brie e i pomodorini tagliati a pezzettini, il composto di uova, panna ed Emmentaler e dei semi di finocchio.
Spennellare la sfoglia con un uovo sbattuto.
Infornare a 200 gradi (forno preriscaldato) per 30 minuti.
Buon appetito!

10 commenti:

  1. Tu esti o adevarata carte de bucate :) Faina si tarta asta .

    RispondiElimina
  2. Crede-ma ca am facut-o cu ce aveam prin frigider.
    Asta-mi place mie la tartele sarate, imaginatia nu are limite!

    RispondiElimina
  3. Oh mamma, ce bunatate!!!! Si mie imi plac tartele sarate mult. Arata super bine. :)

    RispondiElimina
  4. Am trecut-o deja pe lista, arata beton.
    Nu stiu daca e corect ce-am citit pe forum, dar "la multi ani " multa fericire, sanatate si tot ce-ti doresti sa se implineasca.
    Te pup cu drag si-ti doresc numai bine.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Wow, sper sa-ti placa:)!
      Da, ai citit bine, am mai imbatranit cu un an :)).
      Multumesc mult de tot, Micule! Te pup si eu!

      Elimina
  5. Primesti musafiri?Daca da,atunci sa stii ca vin repejor.
    Te pup!

    RispondiElimina
  6. Tarta nu mai am, dar vino repejor ca se face cat ai zice "tarta" :))!

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...